Monday, September 15, 2014

Kryzys wieku sredniego...

Jest to chyba, poniewaz nie widze innego wytlumaczenia. Oprocz choroby umyslowej rzecz jasna!
Munga chce zebysmy wrocili do siebie. Powinnismy to zrobic dla dzieci (!??@#^**#!?), byloby to tez dobre rozwiazanie ze wzgledu na finanse i w ogole on mnie kocha i teskni za mna (??!!!!?!?!). Dziwne oswiadczenie z ust kogos, kto mieszka z kims innym, gdzie ta kobieta mysli, ze sa razem a jej corka mysli, ze mamusia i Munga beda sie hajtac.
Moglabym sie z tego smiac, gdyby nie to, ze Munga oswiadczyl, ze zamierza wycofac sprawe rozwodowa z sadu, poniewaz on nie chce wiecej rozwodu, chce zebysmy byli znowu rodzina.
I tu mnie szlag trafia. Pozyczylam piec tysiecy dolarow na prawnika po to, zeby on mi sie teraz wycofal???? Jezeli strace ta sprawe teraz, to zeby sie w ogole rozwiesc bede musiala zaczynac wszystko od nowa za nastepne piec tysiecy niewatpliwie! Za kazdym razem jak sobie mysle "eee tam on mnie juz niczym nie zaskoczy" niestety mu sie to udaje.
Munga jest teraz w nastepujacej sytuacji: pracy nie ma (przedstawienie sie zamknelo a na otwarcie nastepnego trzeba zaczekac), bimbo go utrzymuje, poniewaz on nie ma w ogole pieniedzy, pracy ponoc szuka codziennie bez zadnych efektow. Wydaje sie jakby mu nerw zaczynal z lekka strzelac, poniewaz Munga zle znosi sytuacje stresowe. Nie wiem skad mu przyszlo do glowy, ze powrot do mnie rozwiaze wszystkie jego problemy, ale cos sobie tam ubzdural.
Niestety po roku tego balaganu ja juz jestem inna osoba, w innym punkcie zyciowym. Nie utknelam w kaluzy rozpaczy, tylko zaczelam sobie na nowo ukladac zycie. Calkiem dobrze mi to idzie i on nie jest mi do szczescia wiecej potrzebny. Wrecz przeciwnie - odczuwam niewypowiedziana ulge, ze juz nie musze sie z nim uzerac. Nie wiem, dlaczego do niego to nie dociera, ale jezeli dojdzie do jakis sytuacji awaryjnych zawsze mu moge pomachac przed nosem Order of Protection i zadzwonic po policje.


5 comments:

Anonymous said...

Do mamusi(Ciebie)chce jak sie mu wszystko wali.On sie nie zmieni,nawet nie wiem po co to pisze,Ty wiesz o tym dobrze.Kontynuuj z rozwodem.
dorotkah

Natalka said...

Kryzys wieku średniego albo po prostu zimna kalkulacja

Anonymous said...

Obawiam sie ze zimna kalkulacja
Grazyna1

Anonymous said...

powiedz mi, co on robi w tym teatrze? bo ja jako technik gdy nie mam pracy w teatrrze zaczepiam sie w filmie lub reklamie. no ale nie wiem, w czym on sie specjlizuje, co umie. pozdrawiam Cie serdecznie!

swert said...

Munga w teatrze odpowiada za finanse. Czyli jest zastepca glownego ksiegowego. Czasami tez udaje mu sie dostac jakas fuche w zwiazku ciesli (ktorzy buduja dekoracje na scenie).