Thursday, November 1, 2007

Decyzja

Zawsze mamy do wyboru pare opcji. Ja obecnie doszlam do wniosku, ze albo primo: skasuje tego bloga i bede pisac do ludzi listy elektroniczne. Lub secundo: bede grafomanic w dalszym ciagu ale w sposob, ktory pomoze mi zapamietac wiecej i w pelniejszym wymiarze. Jezeli zdecyduje sie na pierwsza opcje, grono przyjaciol i znajomych bedzie otrzymywac sporadyczne wyrywki kiedy bede miala czas i checi. W momencie gdy wybiore druga bede musiala pisac bardziej osobiste notatki. Sama nie wiem co lepsze. Nie lubie za bardzo sie odslaniac na forum ogolnym.
A Wy jak myslicie?

3 comments:

Anonymous said...

wiesz, ze ja tu lubie zagladac, wiec z egoistycznego punktu widzenia zalezy mi zebys dalej pisala, a jesli notki zrobia sie bardziej osobiste to czemu nie? w koncu to jest Twoj blog i Twoje notki. A tak swoja droga to zawsze lubilam te bardziej osobiste, jeszcze na tym starym blogu. pisz dalej, moze ja tez zaczne...
a na temat malzenstwa to sie lepiej nie bede wypowiadac. sciskam mocno!

Netinka said...

Ja tam jestem za pisaniem tutaj, bo z listami, to nie wiem, czy dasz radę tak do wszystkich pisać, a tak to hurtem zalatwiasz wszystkich ;-) A i tak czytaja tylko Ci, ktorych to interesuje, nie?

Trzymaj sie

Anonymous said...

Mi sie zawsze podoba, gdy ludzie pisza osobiscie, do tego nie ukrywaja swojej tozsamosci, daja zdjecia swoje i dzieci i nie robia z tego wielkiego halo. To mi sie u Ciebie podoba, wiec nie zamykaj bloga, a pisz.