Saturday, July 11, 2009

Fioletowa krolewna.

Moja najmlodsza pociecha juz od ponad szesciu miesiecy preferuje kolor fiolkow. Poczawszy od bielizny, ubrania, kolczykow, torebki, ozdob na wlosy, okularow, poprzez posciel na lozku az do uzywania wylacznie koloru fioletowego do prac artystycznych. Swoim siostrom zwedzila wszystkie rzeczy dostepne we wiadomym kolorze.
W sklepie pokazuje wszystko co fioletowe, zabawkami bawi sie - wiadomo.
I tak sie troche poprawila i nie dostaje juz ataku histerii w momencie kryzysu pralniczego, kiedy to odziez dostepna jest w innych kolorach.

Do komputera jest zazwyczaj kolejka i czasami mozna nie doczekac ;-).



Wszystkich zainteresowanych informuje, ze porobilam zdjecia zabalaganionego domu. Niestety nie wychodza na nich takie rzeczy jak brod, plamy na podlodze, nawaly kurzu i koty po katach. W zwiazku z tym oburzylam sie na niewdziecznosc wlasnego mieszkania i zaczelam sprzatac.
I tak nikt mi nie wierzy i nikt nie rozumie wielkosci udreki mej...

6 comments:

Anonymous said...

tiaaaa,znów porządek...
że tam komputer rozłożony...
a ja dzisiaj znalazłam wiedziona węchem stosy skarpet poupychanych w różnych dziwnych miejscach,o !
A koty? Koty są przecież takie milusie !(wiem,bo pełno ich łazi,lata? po mieszkaniu)
fuga

Anonymous said...

i jeszcze raz tutaj wpadłam popatrzeć na słodkie królewny.
W tym jedną fioletową ))))
fuga

swert said...

Fuga nie denerwuj mnie, brud i syf na zdjeciach nie wychodzi, co mam ci probki pobrac z katow i kuchni i wyslac poczta?

kobiet-a said...

nikt sie nie wczuje, bo wygladasz z corkami wystrzalowo! a blog chyba nie jest o brudzie, lecz o ladnych ludziach:)

swert said...

hehehe ladne ludzie, dobre. musze sobie zdjecie zrobic, zwlaszcza rano przed spozyciem kawy ;-)))

Anonymous said...

rano przed spożyciem kawy prawie każda z nas nie jest ładna;)))) nie kokietuj, masz śliczne dzieciaczki a latanie na mopie/odkurzaczu i sprzątanie nonstop pzy trójce dzieci jest raczej mało wykonalne, więc ja bym się nie przejmowała chwilowym bałaganem;) szczególnie gdy go nie widać na zdjęciach:)
vectra