Tuesday, April 8, 2014

Dopiero wtorek dzisiaj

A ja juz nie moge - mam dosyc.
Drugi tydzien mija od orzeczenia w sadzie o alimentach i ani slychu ani dychu. Pieniedzy jak nie bylo, tak nie ma. Moj prawnik dal czas do jutra i sklada wniosek o wsadzenie Mungi do paki.
Ja natomiast dostaje od Mungi swiatle rady: "Dlaczego sobie nie znajdziesz lepszej pracy z twoim wyksztalceniem?" Na to ja: "Poniewaz moje wyksztalcenie sie w Stanach nie liczy". Munga: "No to wroc do Polski". hahaha Ja w glowie: "Zostaw mnie w spokoju czlowieku, radz swej pindzie, ktora nie ma pracy co ma robic".
W tym tygodniu mam dwie dodatkowe prace, dwa sprzatania. Dzieki temu wystarczy mi kasy do pietnastego, do wyplaty.
Dzisiaj poszlam po szkole sprzatac jednosypialniowe mieszkanie, trzy godziny. Po drodze do domu, zakupy, doczlapalam do domu o siodmej . Zrobilam sobie salate na obiad i Munga przyprowadzil dzieciaki. Jakos nie moze z nimi  wytrzymac do osmej. Podobno jak z nimi siedzi to ucina sobie drzemke, bo jest caly czas zmeczony.
Glowa mnie boli od tych wszystkich chemikaliow, ktorymi sprzatam. Jutro znowu pobudka o 5:30 rano i powtorka z rozrywki.
Musze jechac na poczte, odebrac trzy listy polecone, bo zdaje sie wlascicielka domu nas wlecze do sadu. Munga sie tym nie zajmie, on listow nie odbierze. Lepiej udawac, ze sie nic nie dzieje.
Nie mam sily do tych wszystkich problemow.

2 comments:

Grazyna 1 said...

Obawiam sie ze to jego taktyka a nie troska o Was, bo gdybys wyjechala to mialby z glowy problemy. Widac ze dzieci mu nie sa tak bardzo potrzebne. Ale jak nawet go wsadza, to tym bardziej nie bedzie pieniedzy bo nie bedzie zarabial. Czy w Usa jest cos takiego jak fundusz alimentacyjny?

Unknown said...

this link s4s48l5r73 best replica designer replica kipling bags g9h76c6q96 replica bags ebay my website h8f25x2e55 replica bags philippines helpful site x6w63v3g84 replica louis vuitton handbags replica bags wholesale c0r03z1s20