Monday, April 25, 2016

Ferie Wiosenne

Tak czekalam na ta przerwe, tak bylam podekscytowana jak to sie zrelaksuje i sobie odpoczne. Nie wiem, cos mi sie chyba w mozgu przestawilo. Zapomnialam sobie jakos o koniecznosci zarabiania mamony oraz spraw niecierpiacychzwlokiktorenalezyzalatwic. 
Dzieci pojechaly z kochajacym tatusiem do Pittsburgha juz w piatek. Maja wrocic w sobote, zeby w niedziele mogly sie postawic na nogi przed pojsciem do szkoly. Beda wycienczone niekonczacym sie ciagiem rozrywek, zapewnianych im przez cala rodzine Mungi. 
W piatek po pracy pojechalam na sprzatanie szesciogodzinne na Manhattan. W sobote trzesnelam osmiogodzinne generalne porzadki, po remoncie w trzypoziomowym domu. Wrocilam do domu niezywa, wzielam kapiel i poszlam spac. 
W niedziele zabralam sie za pokoj dziewczyn, poniewaz zadecydowaly, ze Ania wraca do pokoju Dominiki, a Natalia sie wprowadza do mojego pokoju. Poza tym dostalam kosztowny, jedwabny dywan, ktory trzeba bylo nareszcie w pokoju polozyc. 
Operacja - reorganizacja obejmowala zebranie calego majdanu dzieci, ktory walal sie wszedzie, pozbieranie smieci, spinekj/gumek do wlosow, rozrzuconych skarpetek nie do pary, wyjazd ze wszystkimi meblami gdzie indziej, polozenie dywanu i wjazd z meblami z powrotem. 
Wyrzucilam tez jedno lozko, zeby zrobic miejsce na biurko (zainteresowani moga sobie sprawdzic zdjecia na cudownym Facebuku). Frapuje mnie, gdzie Natalia spac bedzie, ale zazwyczaj nikt nie spi tam, gdzie powinien. W zwiazku z tym nieprzejmujesietym. 
Dywan byl dluzszy niz pokoj, w zwiazku z tym postanowilam go zlozyc. Ciezki tez byl jak cholera. 
Pod dywan szla specjalna siatka, zeby trzymac go na miejscu. Trzy warstwy nalezalo ulozyc rowno oraz tak, by nie bylo zmarszczek.
Miotalam sie z nim przez dwie godziny, poniewaz jak juz go sobie ulozylam do rozkladania to okazalo sie, ze trzeba go odwrocic do gory nogami. 
Dzisiaj jest juz poniedzialek i mam w planie skonczyc ukladanie/wywalanie/organizowanie smietnika dzieci. 
Musialam odlozyc moje dzisiejsze spotkanie z najlepsza przyjaciolka na czas nieokreslony, poniewaz wyglada na to, ze jestem za bardzo zajeta zeby sie socjalizowac. 
Caly poranek skladalam do kupy aplikacje o przedluzenie food stamps. Jak zwykle trzeba bylo wszystkie dokumenty zaktualizowac i zebrac a nastepnie udac sie do Staples, gdzie mnie skasowali $20 (!!!!!) dolarow za wyslanie faxu. Drogo tam maja!
Do tego wszystkiego od wczoraj jestem na dziesieciodniowym oczyszczaniu flakow za pomoca zielonych smoothies. Po raz pierwszy w zyciu usiluje wytrwac w jakims zorganizowanym systemie przyswajania pozywienia.  Trzy razy dziennie spozywam zmiksowane zieleniny z owocami, a do tego moge przekaszac jablka, chrupiace warzywa (marchewka, ogorek, seler naciowy), mala garsc orzechow lub jakis nasion, jajka na twardo oraz maslo orzechowe. Proste jak budowa cepa, nawet ja sobie powinnam z tym poradzic. 
Jak na razie dobrze mi idzie, chodze wzglednie glodna i wcale nie wku.....a. ;-)
Przede mna jakze ekscytujacy tydzien: sprzatania plus zajmowanie sie czteroletnia dziewczynka. Dowalilam sobie jeszcze dentyste zeby mi sie nie nudzilo.
W przyszly poniedzialek jak pojde do pracy w szkole publicznej to bede zachwycona, ze nareszcie bede mogla sobie usiasc.


10 comments:

Grazyna 1 said...

Ja sie zmeczylam czytajac. :) podziwiam. Grunt ze wszystko ogarniasz. Pamietam jak mocno przezywalas wyjazd dzieci, teraz juz jest inaczej.
Ps . A jak cie znalesc na face book.

swert said...

Swert Inad :)

swert said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Co tam u Ciebie?

swert said...

Praca, praca,praca :)

swert said...

Praca, praca,praca :)

m. said...

Napisz jak tam z autysta! Ogromnie mnie ciekawi wszystko w temacie. Ze juz noe wspomne,ze po ñrostu lubie Cie czytac. Dobrego dnia!

Anonymous said...

Napisz co nowego :} pozdrawiam

yanmaneee said...

jordan shoes
jordan shoes
curry 7 sour patch
longchamp
yeezy shoes
hermes handbags
kawhi leonard shoes
yeezy supply
giannis antetokounmpo shoes
giannis antetokounmpo shoes

rethe said...

his explanation visit find here Dolabuy Hermes recommended you read click over here