Wednesday, March 5, 2014

Sroda

Zawsze byla dla mnie najgorszym dniem tygodnia. Jestem najbardziej zmeczona, najgorzej mi wszystko idzie, placze i nie mam sily. Chodze w ten dzien wczesnie spac, zeby jak najszybciej byl juz czwartek.
Obecnie w srode wracaja dzieci od tatusia. Powtarzaja mi co im powiedzial ciekawego, albo co ciekawego powiedzial mu jego prawnik.
W dobrej wierze  mi to powtarzaja a mnie na miejscu szlag trafia.
Na przyklad, ze psa bedzie kupowal. Albo prawnik powiedzial, ze nie wolno mi niczego z domu sprzedac. Albo, ze jak dam jego rzeczy do przechowania to mam za to sama placic.
Ten czlowiek nawet na odleglosc doprowadza mnie do szewskiej pasji.
Zabawne bylo jak poslalam mu przez dzieci rachunek za prad na ponad  czterysta dolarow a on odeslal mi go z powrotem.
Podobno mieszkanie znalazl, taki wielkie jak nasze, trzy sypialnie. Widac stac go, a poza tym potrzebuje, bo bedzie mial teraz wieksza rodzine.
Jutro ide sie spotkac z prawnikiem, jak mi powie, ze chce wiecej kasy to dam mu w zeby.

3 comments:

Grazyna 1 said...

To jest manipulacja, gra ktora prowadzi przez dzieci. O Twoich prawch musisz dowiedziiec sie od swojego prawnika. Podobnie z rachunkami, moze Twoj prawnik powinien wyslac to do jego prawnika. Ja nie wiem ale patrzac z boku to jemu niezalezy na dzieciach ale na tym zeby Twoje zycie bylo jak najciezsze. Bardzo bym chciala abys spotkala kogos kto naprawde wie jak Ci pomoc. Trzymaj sie i nie daj sprowokowac. Pozdrowienia

Anonymous said...

Kochana Izuniu, czytam twojego bloga i jestem przerażona tym co u ciebie się dzieje, całym sercem jestem z tobą. Mam nadzieję że otrzymałaś list i zdjęcia ode mnie. Piszę w komentarzach bo myślę że dostaniesz szybciej tą wiadomość. U nas wszystko w porządku. Wspieramy cie wszyscy. Pozdrawiam Ela z Polski.

swert said...

Ela!!!!!!!!!!!!!
Czesc!!!! Super, ze sie odezwalas!!! List nie doszedl, wlasnie mialam pisac nastepny ;-)
Sciskam Was wszystkich mocno i pozdrawiam!!!