Monday, March 31, 2014

W zeszlym tygodniu

Poszlismy z prawnikiem na wojne. Ja wypelnilam wszystkie papiery i podpisalam, a on zaniosl je do sadu. Prawnik Mungi dostal 24 godziny zeby sie przygotowac.
W czwartek spotkali sie tam wszyscy: moj prawnik, Munga i jego prawnik. Moja obecnosc nie byla wymagana, wiec siedzialam w pracy.
Pani sedzina dokopala Mundze i spolce, podobno cos sie za bardzo rzucali a jej sie to nie spodobalo. Z sedzia trzeba kulturalnie i elegancko a nie drzec morde. Mieli we dwoch bardzo ciekawe pomysly: miedzy innymi chcieli wiedziec, dlaczego jak mam bachelor degree to nie znajde sobie lepszej pracy. No po pierwsze to sie liczy w Polsce a nie tutaj. W Ameryce watpie zeby zaliczyli mi calosc studiow a poza tym w tym roku mialam sie tym zajac, ale przepraszam - rozwod mi wypadl znienacka.  
Moj prawnik jednak sluchal kiedy do niego mowilam i im powiedzial, ze przeciez pan Munga obiecywal mi juz od dluzszego czasu, ze zalatwi mi prace w swoim biznesie i dlaczego tego nie zrobil?
Munga sie bronil, ze przeciez on tez musi jakos zyc, sam ma mieszkanie za 1700 dolarow i inne wydatki ale jakos nikt sie tym nie wzruszyl.
Sedzina kazala mu zaplacic caly zalegly czynsz, od stycznia. Mnie tygodniowo ma placic alimenty na dzieci plus osobno na mnie. Do tego miesiecznie ma placic nam czynsz plus rachunki.
Jak sobie to wszystko policzylam to wyszlo mi, ze Mundze nic z wyplaty nie zostanie. Chlopak ma przekichane.
Na razie nie wiem jak to wszystko bedzie wygladalo i kiedy dostane te pieniadze.
Jutro sprawa kryminalna, zobaczymy jak to pojdzie a nastepnie podobno mamy sad jeszcze 23 oraz 30 w sprawie rozwodu. Moze sie nareszcie wszystko ruszy z wiosna.

4 comments:

Natalka said...

Jupiiiii!!! I spojrzę na zdjęcie z prawej i już nie muszę się zastanawiać jaką masz minę :)

swert said...

Dlaczego sie wszyscy zawsze czepiaja moich min na zdjeciach?

Natalka said...

Ależ ja się nie czepiam, na zdjęciu wyglądasz na zadowoloną i kontentą!

Grazyna 1 said...

Dobrze ze cos zaczelo sie dziac w sprawie opieki dla Ciebie i dzieci. Zeby tylko to mozna bylo na nim wyegzekwować. Czy mozna sie odwolac od tej decyzji sadu ? Przesylam pozdrowienia.