Friday, November 29, 2013

Nie Mozna tez Zapomniec

O Halloween. W tym roku mielismy kota, slodka piratke i krwawa wampirzyce. Poszlismy cala grupa, czterema rodzinami i dzieciaki sie swietnie bawily. Pogoda dopisala, bylo cieplo i kostiumy zostaly wyeksponowane w calej krasie.
 

 
Co roku w pracy mamy konkurs na najlepsza dynie. Zrobilam Nemo. 
 

Niestety nasza klasa przegrala z tym co ponizej.
 

 
Bleeeeeee......
 
A ponizej wspomnienie lata. Takie to cuda jestem w stanie stworzyc kiedy nie chodze do pracy ;-)
 


Przepis:
 
 


7 comments:

Natalka said...

Powaliłaś mnie dynią, ciastem i strojami. Hmm, to prawda, że można znać kogoś całe życie i nic o nim nie wiedzieć...
P.S
Swoją drogą dlaczego nigdy takiego ciasta nigdy nie zrobiłaś dla mnie?Co? Tylko frytki i pierogi ;)

swert said...

Jakie pierogi? Zadnych pierogow nie pamietam? Przez 11 lat bardzo sie rozwinelam hehehe.

Natalka said...

Pierogi z Danką P. Mam z tej imprezy osobliwe zdjęcie z Jaggerem i w twoim swetrze :o Wyślę Ci na maila to wymiękniesz.

Betii said...

No wlasnie ja tez chce takie ciasto :-) pewnie powiesz ze se mam sama upiec, i tak zrobię

swert said...

No pierogi to Danka robila nie ja. Nawet zanioslysmy je Szymonowi do Jazz Rocka ;-) Renata pamietasz Szymona? To ciasto jest naprawde pyszne, tylko na nastepny dzien sie troche rozdziamdalo. Beza sie nie dogadala ze smietana.

yanmaneee said...

jordan 13
moncler jacket
yeezy boost 350
birkin bag
yeezy boost 350 v2
nfl jerseys
curry 6
yeezy boost 700
retro jordans
supreme hoodie

best silk sheets 2020 said...

A ponizej wspomnienie lata. Takie to cuda jestem w stanie stworzyc kiedy nie chodze do pracy ;-) cotton sateen bedding , light comforter for summer ,