Monday, December 2, 2013

Zagadka Rozwiazana

Munga Kelli nie tylko znalazl sobie nowa dziewczyne. Dziewczyna ma rowniez corke. Cala nowa rodzine sobie znalazl.
Zapomnial wylaczyc komputer, a tam cala galeria jego szczesliwego, nowego zycia. Po to wlasnie pojechal do Pittsburgha, tam spedzil rodzinny tydzien z Kellie i jej corka. Jego siostra ja zna, byc moze zna ja cala rodzina.
Poznal ja albo w wakacje, kiedy pojechal do Pittsburgha z Natalia, Ania  Dominika, albo jeszcze wczesniej.
Teraz byly tutaj na Thanksgiving. Dlatego Munga sie spakowal i nie bylo go tydzien.
Nie dziwie sie, ze nie mial zadnego problemu z rzuceniem mnie, jak juz czekalo zastepstwo:
wielka, cycata blondyna.
Moje dzieci nie tylko beda musialy sie pogodzic z rozwodem, ale rowniez z nowa rodzina daddy.

9 comments:

Anonymous said...

mam nadzieję, że zabezpieczyłaś sobie dowody? (Neti)

swert said...

Mam pare zdjec z komputera.

swert said...

Ale cholera nie ma na nich daty.

resvaria said...

No jak nie ma daty, swercie - prawie każde cyfrowe zdjęcie ma exif data zapisane wewnatrz pliku, prosto z aparatu/telefonu...
http://exifdata.com/

Anonymous said...

i korespondencje... (Neti)

Betii said...

Poslij zdjecie tej cycatej blondyny"

Natalka said...

Właśnie wywlecz ją za hery przed publikę! Dawać zdzirę!

Anonymous said...

Jestem sercem i duchem ze Swertką,ale kiedy przeczytałam Natalkę to trochę mi się tu i owdzie wzburzyło... Skąd wiadomo w jakim swietle został przedstawiony przez rodzinę ( i przez siebie) cycatej blondynie Munga ? Moze ona bidulka zakochana po uszy,a wtedy częściowo się slepnie i głuchnie. Swert też przecież była zakochana...

Swert trzymaj się dzielnie, aż serducho skamienieje i nie będzie tak bolało...

fuga

Anonymous said...

golden goose shoes cheap
golden goose outlet storet
off white shoes
bape official
kyrie 7 shoes
golden goose sneakers sale
bape
goyard outlet
off white clothing
kyrie irving shoes