Tuesday, December 3, 2013

Gdyby nie melisa...

Juz dawno zwariowalabym. Wyladowalabym na jakis prochach uspokajajacych, albo w psychiatryku. Wieczorem wypijam dwie zaparzone torebki, zeby w ogole zasnac. Jak Munga ma wolne i jest w domu, to musze wypic tez w ciagu dnia, zeby sie na niego z nozem nie rzucic. Luzuje mi sie po niej ten wielki knot w brzuchu i przestaje mnie trzasc.
Generalnie moj organizm zle znosi zycie codzienne od wrzesnia. Boli mnie glowa, pieka mnie oczy, mam sraczke, nie moge spac i jestem caly czas wykonczona. Jakbym codziennie brala udzial w wykopkach. Gdybym mogla przestac plakac i myslec na pewno bylabym w stanie normalnie funkcjonowac.
Zdjecia, ktore zobaczylam wczoraj stoja mi caly czas przed oczami. Zwlaszcza te dwa wielkie, biale cyce oraz zdjecie pt.: "Szczesliwa rodzina" : Munga, Kellie i jej corka.
Dzisiaj poszlam do prawnika, dalam mu kase a on powiedzial czym sie zajmie i co mam robic. Najwazniejsze to nie dac sie zaaresztoac i trzymac sie z daleka od Mungi.
Od wrzesnia bardzo wydoroslalam ;-). Mam wlasny telefon komorkowy, wlasny paszport amerykanski oraz wlasnego prawnika. Moge jak na filmach amerykanskich powiedziec, ze tylko w obecnosci wlasnego prawnika odpowiadam na pytania ;-).

4 comments:

kobieta pracujaca said...

hej, to daj namiary na ten wlasny nr telefonu, poslij mi maila albo co..,.

Natalka said...

Jesteśmy wszyscy z Tobą. popatrz jak nas dużo. "Przyjaciół poznajemy w biedzie!"

yanmaneee said...

jordan shoes
jordan shoes
curry 7 sour patch
longchamp
yeezy shoes
hermes handbags
kawhi leonard shoes
yeezy supply
giannis antetokounmpo shoes
giannis antetokounmpo shoes

thoashe said...

replica bags louis vuitton gucci fake x5e55w1a88 replica bags and watches replica nappy bags company website x1f71o2c39 replica goyard bags get more f6r68m3h41 replica gucci replica bags and shoes