Monday, December 16, 2013

Serce

Zaczelo mi troche szwankowac w piatek. W pracy po poludniu. Klulo i bolalo. W sobote poszlam do lekarki, ktora zrobila EKG. Zapytala czy sie denerwuje, bo wyniki troche odbiegaly od normy.
Hm, pani doctor co by tu wlasciwie pani powiedziec? Ja wcale sie nie denerwuje, ja jestem nerwowo wykonczona. Dostalam na serce pastyleczki, gdybym chciala to na nerwy tez dostalabym cos mocniejszego, ale nie bede sie truc, melisa mi wystarcza. Nie moge spac w ogole na lewej stronie, bo co sie poloze to mnie to serce boli i kluje.
W zeszlym tygodniu Ania miala w nocy sensacje zoladkowe i podwyzszona temperature, w zwiazku z tym musialam wziac dzien wolny. Kochajacy tatus byl w domu, mial dzien wolny, ale poniewaz chlal do piatej na ranem nie byl w stanie zajac sie dzieckiem. Wstal dopiero o pierwszej po poludniu.
Dzisiejszej nocy przyszla kolej z zoladkiem na mnie i Dominike, bo wirus ma to do siebie, ze sobie powoli przelazi z jednej osoby na druga. Mnie rzecz jasna dopadlo najgorzej i wisialam nad muszla pol nocy. Nie poszlysmy dzisiaj do szkoly/pracy.
Usilowalam sie umowic na wizyte do kardiologa, ale to jakis popularny rodzaj lekarzy i nie znalazlam zadnego terminu - najwczesniej na piatek.
Serce mnie dalej boli. Nie wiem, czy mam jechac na pogotowie, czy czekac na rozwoj wypadkow?  
Moj adwokat z kolei w zeszlym tygodniu biegal na biezni i sie wywrocil. Uszkodzil sobie kolano. Mam nadzieje, ze jakos do tej rozprawy w srode obydwoje dociagniemy.

4 comments:

resvaria said...

Iza, idź się zbadać. Jesteś potrzebna dzieciom, sobie i przyjaciołom zdrowa...

swert said...

Jutro mam rozprawe w sadzie musze isc. Probowalam zalatwic jakiegos kardiologa dzisiaj - bez skutku.
Pojutrze sie bede tym zajmowac.

kobieta pracujaca said...

Trzymam kciuki jutro!! Potem zreszta tez, ale jutro zwlaszcza!

Anonymous said...

Mam nadzieję, że to tylko stres. Tak bywa, też tak miałam, moja siostra nawet lekkiego udaru dostała w podobnej sytuacji.
Mam też nadzieję, że przejdzie, gdy się trochę uspokoisz. W końcu to jedna z najbardziej stresujących sytuacji, jakiego się mogą w życiu zdarzyć. Ale zbadać trzeba. Trzymaj się dzielnie Iza (Neti)