Saturday, November 2, 2013

Tydzien

Byl ciezki. Musialam zaprowadzac dzieci do i ze szkoly bez roweru. Dalo mi to bardziej do wiwatu niz sobie wyobrazalam. Dostalam rower od kolezanki ale ciezko chodzi, skrzypi I musze go zaprowadzic do przegladu jak bede miec kase. W zeszla niedziele byly Ani urodziny, udane nie powiem (zdjecia po poniedzialku). W czwartek byl Halloween - szopka w pracy i po, dwugodzinna zebranina cukierkow
. Mimo wszystko byl to bezstresowy czas, maj maz ( nowy pseudonim Munga Kelli) nieobecny.
W ciagu tygodnia zadzwonil dwa razy po dziesiec minut do dzieciakow.  Pochwalic sie jak sie swietnie bawi. Pieniadze wydal zdaje sie wszystkie, te ktore mialy byc na czynsz, rachunki i jedzenie.
Nie odzywa sie do mnie w ogole.
W poniedzialek ide na egzamin na obywatelstwo. Dokumenty mam przygotowane, Natalia przepytala mnie ze stu pytan, wiec sama nie wiem dlaczego sie denerwuje. To urok tego miejsca zapewne, ze jak juz tylko widze te wielkie flagi amerykanskie pod sam sufit z emblematem Immigration pomiedzy, to czuje sie jak przestepca. I to przeganianie z miejsca na miejsce jakby czlowiek byl tylko numerkiem. I atmosfera niezdrowego napiecia i  zdenerwowania w powietrzu brrrrrr. 
Jutro jedziemy do kosciola, pastor zaoferowal sie, ze po nas przyjedzie. Moze mi to zapewni spokoj duszy na nadchodzacy tydzien. Amen.

4 comments:

Natalka said...

Trzymam kciuki i myślę o Tobie bezustannie!

Grazyna 1 said...

Ja tez trzymam kciuki, bardzo bym chciala aby juz wszystko co zle sie skonczylo. Dzieci szybko sie zorientuja kto naprawde o nie dba. Pozdrowienia.
PS moze zamiast rowera jakies auto poszukaj.

resvaria said...

Trzymaj się:) I kup sobie używany rower na Kijiji, na pewno są jakieś tanie. I dobry zamek... W Toronto złodzieje rowerów to też plaga...

Grażyna, utrzymanie auta w NYC jest pewnie równie drogie jak w Toronto niestety...

I powodzenia na egzaminie, nie wiem jak u Was, u nas wizyta w Immigration była miła, czego i Tobie życzę:)

Anonymous said...

Mam nadzieje, ze dzis poszło jak z płatka :-).
Życzę udanego tygodnia.
Głowa do góry.
Pozdrawiam Betti