Friday, February 21, 2014

Piatek

Ufff, jakos dobrnelysmy.
We wtorek dzieci spedzily czas z daddym. Wzial je na sniadanie, do swojego hotelu gdzie mieszka, do kina, na obiad, do sklepow. Dzieci sie swietnie bawily - wiadomo same atrakcje.
Natalia podala mi od Mungi prezent dla mojego wujka - zegarek, powiedzial "zeby mama wyslala". Po pierwsze: na cholere mi zegarek dla mojego wujka, ktorego i tak nie mam za co wyslac?
Po drugie: gdzie kasa na dzieci/zarcie/dom baranie?
 Pierwszorzedny przyklad na dzialanie mozgu Mungi, zadziwiajace.
A poza tym chodzilysmy do dentysty, do okulisty  i do pediatry, poniewaz Dominika wyhodowala sobie zapalenie oskrzeli.
Bylam tez w Family Justice Center, gdzie rozmawialam z asystentka prokuratora, ktora prowadzi sprawe Mungi. Powiedziala, ze zazwyczaj przy takich sprawach dochodzi do zawarcia porozumienia i ze zamierza zlozyc Mundze oferte, ktorej sie nie bedzie mogl oprzec. Cos w stylu: "albo sie zgodzisz na program dla alkoholikow, albo masz przesrane". Gdyby doszlo do rozprawy Munga moglby zostac na rok pozbawiony wolnosci. W Nowym Jorku sie nie certola jezeli chodzi o bezpieczenstwo dzieci i o przemoc w rodzinie.
Dobra wiadomosc to taka, ze ja nie musze byc tego dnia obecna w sadzie.
Poza tym nudy na pudy, az umylam kuchenke z tego siedzenia w domu oraz prawie ze porwalam sie za mycie lodowki.

5 comments:

Grazyna 1 said...

Tak naprawde to nie do konca rozumiem cala sytulacje, czyli jak sie zgodzi na leczenie to do Was wroci?
Skad ma kase na hotel i reszte, skoro pije ? Jak wczesniej wspomnialam to nie jest mi potrzebne wiedziec co sie dzieje. To Wasze zycie i ja nic nie moge pomoc.Ciesze sie ze jakos sobie radzisz w tej bardzo trudnej sytulacji. Ze dzieci byly z ojcem i wrocily bezpiecznie. Przesylam pozdrowienia.

swert said...


Kase na hotel ma, dlatego ze teraz cala swoja wyplate wydaje jedynie na siebie, nie lozy ani na nasze mieszkanie, ani na rachunki, ani na jedzenie.
Sytuacja jest taka, ze jak w kwietniu pojda z nim na ugode, to moga z niego sciagnac Order of Protection I wtedy bedzie mogl wrocic tutaj I dalej mieszkac. Moga rowniez przedluzyc go az do dwoch lat. Powiedzialam asystentce prokuratora, ze ja juz wiecej z tym czlowiekiem nie moge mieszkac.

Grazyna 1 said...

Dzieki za odpowiedz. Czy to co powiedzials asystence prokuratora jest wystarczajace aby Was zabezpieczyc. Czy fakt ze nie daje zadnych pieniadzy i Ty z dziecmi popadacie w ubostwo nie jest wystarczajace aby z jego pensji pobierano na utrzymanie dzieci? Nie wiem czy tak sie robi ale hotel w NY to nie sa male wydatki a Ty borykasz sie z rachunkami. Czy Twoj prawnik nie ma zadnych sugestii. Nie oczekuje opowiedzi na te pytania ale po prostu pisze swoje skojarzenia. Przesylam pozdrowienia i zycze dobrych wiadomosci.

swert said...

Ide zobaczyc sie z prawnikiem w czwartek.

Grazyna 1 said...

To swietnie, przygotuj moze liste pytan i problemow, ja pisalam idac do lekarza z dziecmi, bo tak mi zawsze narzucano tempo, ze zapominalam o co sie mialam pytac. Nie wiem jak jest u adwokata ale skoro bierze $$ za kazda godzine to na pewno tez ceni swoj czas. Oczywiscie to sa tylko sugestie,a nie rady.Sama wiesz najlepiej co wazne. Pozdrowienia