Saturday, January 5, 2008

Wspomnienie Swiat

Kazdego roku babcia Roberta, ktora ma po osiemdziesiatce wysyla do wszystkich czlonkow bliskiej rodziny paczke. W srodku jest cala masa, wlasnorecznie przez nia upieczonych pysznosci. Osobiscie najbardziej lubie makaroniki ;-)




Drugim najprzyjemniejszym momentem jest ubieranie choinki. W tym roku podarowalam sobie wieszanie slodyczy zeby oszczedzic moim dzieciom nerwicy ;-)

Natalia i Ania stanely na wysokosci zadania i bardzo dzielnie mi pomagaly. Dzieki temu niezwykle sprawnie nam to poszlo.



Posted by Picasa

4 comments:

Anonymous said...

aż się oblizałam na te pyszności!:) I bradzo ładna choinka- ja w tym roku nie ubierałam, bo nie mam na nią niestety miejsca...
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

Anonymous said...

Ciasteczka wyglądają nad wyraz zachęcająco...
Wszystkiego dobrego w nowym roku!!!

ania said...

Bardzo fajna ta Twoja choinka.

Grazyna 1 said...

sliczna choinka, ciasteczka tez.Pozdrawiam