Thursday, September 12, 2013

Ja i Moje Zycie

Mialabym szanse wziac udzial w konkursie, moje zycie jest niesamowicie fascynujace od wrzesnia do czerwca:
Od poniedzialku do piatku: praca, odebrac dzieci, zrobic zakupy/isc do biblioteki, ugotowac obiad, pomoc przy zadaniu, polozyc do lozka, umyc naczynia.
Sobota: zaprowadzic do polskiej szkoly, zrobic zakupy, odebrac z polskiej szkoly, ugotowac obiad, zrobic pranie.
Niedziela: isc do kosciola, ugotowac obiad, posprzatac dom.
A teraz prosze bardzo sto komentarzy.......

5 comments:

Natalka said...

O Jezu nie tragizuj, każdy tak ma ;)

swert said...

Ja nie tragizuje, ja stwierdzam fakty.

niebieska nubira said...

Jestes!!! czuje sie jakbym znalazł papierosa już po zamknieciu sklepu
niebieska nubira

swert said...

Moja droga niebieska nubiro!
Tylko jeszcze Ciebie tu brakowalo ;-)))))

thern said...

a czemu robisz zakupy codziennie od poniedz do piątku i jeszcze w sobotę?:) nie lepiej raz w tyg a porządnie?